POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU ODOSYSTEM.PL

  1. Właścicielem serwisu internetowego (Operatorem Systemu) dostępnego pod adresem https://odosystem.pl jest RJS Consulting sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lindleya 16; 02-103 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000271918, NIP: 118187809 REGON: 140833415, email: pomoc@odosystem.pl
  2. Administratorem danych osobowych Użytkownika podawanych w trakcie rejestracji jest Operator Serwisu.
  3. Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
  4. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy oraz w celach marketingowych i promocyjnych.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niezbędne do prawidłowego zawarcia umowy i świadczenia usług przez Operatora Serwisu.
  6. Przetwarzanie danych w celach marketingowych i promocyjnych będzie się odbywało wyłącznie na podstawie osobnych zgód wyrażonych przez Użytkownika na rzecz Operatora Serwisu.
  7. W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych Klienta w celach marketingowych i promocyjnych, dane te nie będą przetwarzane w tych celach.
  8. Dane osobowe Klientów przetwarzane są wyłącznie w celach:
    1. prawidłowego zawarcia umowy, podjęcia działań niezbędnych do zawarcia i realizacji usług przez Operatora Serwisu, w tym w szczególności:
      1. założenia konta Użytkownika Głównego,
      2. zawarcia stosownej umowy świadczenia usług,
      3. zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych,
      4. rozliczenia należności za usługi świadczone przez Operatora Serwisu na rzecz użytkownika.
    2. marketingowych i promocyjnych.
  9. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie, po zakończeniu trwania umowy dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez pięć pełnych lat liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie zakończenia umowy. W odniesieniu do danych przetwarzanych w celach marketingowych i promocyjnych przez okres pięciu pełnych lat kalendarzowych, liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie wyrażenia zgody.
  10. Osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  11. Operator Serwisu ma prawo przesyłać na adres e-mail Użytkownika Głównego informacje odnośnie zmian funkcjonalności systemu odnoszące się do zakresu usług świadczonych na rzecz Użytkownika, niezbędne powiadomienia związane z bieżąca realizacją umowy oraz powiadomienia związane z dochodzeniem roszczeń własnych z tytułu świadczonych usług na rzecz Użytkownika.
  12. Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom w celach marketingowych, promocyjnych i handlowych.
  13. Administrator Danych Osobowych poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń organizacyjnych i technicznych zapewnia ochronę danych osobowych, w szczególności przed ich:
    1. udostępnieniem osobom nieupoważnionym,
    2. ujawnieniem albo utratą,
    3. zniszczeniem,
    4. nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji.

POLITYKA COOKIES

  1. Serwis https://odosystem.pl używa plików cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych.
  2. Pliki Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
  3. Serwis stosuje Cookies wydajnościowe, zbierające informacje o sposobie korzystania ze serwisu, w celu zapewnienia jego lepszego działania, oraz Cookies funkcjonalne, pozwalające „pamiętać” o ustawieniach użytkownika (np. język, rozmiar czcionki)
  4. Serwis https://odosystem.pl wykorzystuje poniższe pliki Cookies:
    1. _utma – plik zapisywany na dysku komputera w trakcie pierwszej wizyty w serwisie. Plik zawiera unikalny numer identyfikacyjny, na podstawie którego narzędzia analityczne potrafią określić unikalnego oraz nowego użytkownika serwisu,
    2. _utmb – plik zawierający informacje na temat danej wizyty użytkownika w serwisie,
    3. _utmc – plik uzupełniający działanie pliku _utmb, ustalający konieczność indeksacji danej wizyty w serwisie internetowym jako nowej lub zaliczający wizytę do wizyt wracających,
    4. _utmz – plik zawierający informację odnoszącą się do źródła odwiedzin,
    5. PHPSESSID – plik utrzymujący identyfikator bieżącej sesji pomiędzy serwerem, na którym zainstalowany jest serwis https://odosystem.pl a maszyną użytkownika,
  5. Poziom ochrony przed cookies można ustawić w swojej przeglądarce internetowej, aż do całkowitego blokowania plików Cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, jednakże może także uniemożliwiać korzystanie z niektórych funkcji lub całkowicie uniemożliwić korzystanie z serwisu.
  6. Zmiana ustawień Cookies w najpopularniejszych przeglądarkach:
    1. Google Chrome: Z menu przeglądarki należy wybrać: Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” należy kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików Cookie:
      1. Usuwanie plików Cookie,
      2. Domyślne blokowanie plików Cookie,
  • Domyślne zezwalanie na pliki Cookie,
  1. Domyślne zachowywanie plików Cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
  2. Określanie wyjątków dla plików Cookie z konkretnych witryn lub domen
  1. Internet Explorer: Z menu przeglądarki należy wybrać: Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
  2. Mozilla Firefox: Z menu przeglądarki należy wybrać: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie bądź odznaczenie pozycji Akceptuj ciasteczka.
  3. Opera: Z menu przeglądarki należy wybrać: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie bądź odznaczenie pozycji Ciasteczka.
  4. Safari: W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo, następnie wybrać poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.

Data ostatniej aktualizacji: 12 lutego 2018 roku.